Kommunikációs stratégia

"A legnagyobb kockázat, hogy nem vállalunk kockázatot...Egy olyan világban, ami ilyen gyorsan változik, az egyetlen olyan stratégia, ami garantáltan bukáshoz vezet az az, ha nem vállalunk kockázatokat." Mark Zuckerberg

Ajánlatot kérek

Szolgáltatások

A kommunikációd egy egység

A kommunikációs stratégia elengedhetetlen eleme a kiváló, célcsoportorientált, és működő kommunikációnak. A Facebook posztok, a blog és más egyéb platformok összehangolása, a célcsoport teljeskörű feltérképezése ezek mind mind a stratégiaalkotás részét képezik. Startégia nélkül például elképzelhetetlen az egyedi honlapszöveg előállítása, a rendszeres posztolás vagy blogolás. A struktúra, amit egy kommunikációs stratégia ad, segít a felszínen maradni, ha a kezedben lesz nem problémaként fogsz a céged kommunikációjára gondolni, hanem rendezett egészként, ami stabilitásával erősíti a márkád.

Kinek ajánlom?

Aki szeretne rendet tenni a káoszban.
Aki nem tudja, hogy mely platformokon milyen rendszerességgel érdemes jelen lennie.
Aki most indítja el a vállalkozását, és szerete biztos alapokkal továbbhaladni.

Mit tartalmaz a stratégia?

Egy 10-16 oldalas dokumentumot arról, hogy milyen eszközöket milyen rendszerességgel szükséges használni, a célcsoportról, lehetséges megoldásokról.
Egy konkrét akciótervet, megbeszélt időtartamra.
Két személyes találkozót.

Ajánlatot kérek